Klachtenprocedure

Voulon Accountants en Belastingadviseurs stelt de relatie met haar klanten voorop. In die wederzijdse vertrouwensrelatie ontstaat de optimale dienstverlening die een wezenlijke toegevoegde waarde betekent voor u als klant. In dat kader past ook een klachtenregeling, want ook bij Voulon kunnen fouten worden gemaakt. Indien u ontevreden bent over een van onze medewerkers, over onze dienstverlening of wat voor aspect van onze organisatie dan ook, dan vragen we u ons dat te laten weten. Uw opmerkingen nemen wij zeer serieus en wij zoeken samen met u naar een passende oplossing.

Wanneer u een mail stuurt naar ontvangt u van ons een klachtenformulier, welke u ingevuld kunt retourneren.

Succesvol verzonden

Bedankt! Je bericht is succesvol verzonden. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Sluiten

Bericht niet verzonden

Er ging iets mis bij het verzenden. Probeer het opnieuw of neem direct contact met ons op.

Sluiten